Zenebutik TOP 10 paródia

2017/06/16. - írta: Melnek Tamás

Sziasztok!

Én J. Péter vagyok, azért nem látok, mert én csak a világosító vagyok csak hangban vagyok jelen valahol. Ma is érdekesebbnél érdekesebbet hoztam nektek azaz állítottak össze a szerkesztők.

10. Francia himnusz
9. Német himnusz
8. Amerikai himnusz
7. Osztrák himnusz
6. Orosz himnusz
5. Japán himnusz
4. Görög himnusz
3. Kézilabda BL himnusza
2. Olasz himnusz
1. Irigy Hónaljmirigy - Darabokra törted a számom.

Ezt meg is tudjuk nézni, kérek titeket, hogy legközelebb mind himnusz legyen, hogy elég legyen felsorolni őket. Most szólnak a fülemre, hogy nem tudjuk megnézni, mert berendezés amit hasznáktunk beadta a kulcsot. Ennyi volt mai adás viszlát

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikapcsolodas.blog.hu/api/trackback/id/tr4912601219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása